Att göra det omvända

Bara andra dagen och jag är redan igång och skriver...Hmm..Kommer inte alls gå som det var tänkt, dvs, hålla igen lite och inte skriva så ofta :)
Men nån stans är det himla kul att skriva lite åxå..Bolla lite med ord och formuleringar osv.. 
Men som jag sa i förra inlägget; det gäller att vårda orden och sitt privatliv. Här kommer det att bli en lite utnmning för mig. Har lite lätt att ibland skena iväg och bara skriva på..

Tänkte jag skulle smygstarta denna blogg lite och gå som "katten runt het gröt". Har lagt upp en liten taktik för det hela eftersom jag egentligen är lite motståndare till denna form av dagbok och vill därför inte redovisa för mycket nu i början :)

Vad skriver man om? Hur mycket skriver man om saker? Vad är av intrresse för andra utan att jag sunkar ner mig själv eller att det blir en massa pladder bara?

Ska snart sätta mig några timmar i bilen för att hälsa på släkten x antal mil härifrån. Då kan jag fundera ut vad det ska bli av detta framöver :)
Fick en "varning" av en god vän att det lätt kan bli ett beroende med skrivandet:) Undrar vad hon mena med det *ler*

Må väl! / M

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag håller me dig Snusse, det är jävligt kul å skriva:) Ser fram emot å följa din blogg nu, hihi.. kram på dig!

2009-03-15 @ 19:41:47
URL: http://www.sandraolofsson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Det kommer att bli som ett gift ...du kommer att få abstinens när och om du inte skriver :-)

2009-03-16 @ 11:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0