En katt bland hermelinerna

Kan en vårdag, eller rättare sagt 1:a maj börja bättre än den gjorde i helgen? Helt ärligt har jag mycket svårt att tro det...

Dagen till ära hade jag bjudit in några av mina goaste och mysigaste vänner till "Halv åtta hos mig" med tre rätters meny bestående av:
svampsoppa med rostade brödbitar till förätt, wokade grönsaker med ris och kyckling till huvudrätt och djupfrysta jordgubbar med glass och kexrån till efterätt *mums*.

En kväll som sedan kantrades av både lite gitarrlir (inte från mig), lite filmmys och lite bus... För vem sa att mys inte innebär att man inte får hoppa i nån annans soffa *ler* 

En picninc till en mycket fin utsiktsplats (utan sjöutsikt tyvärr) var inplanderad till dagen efter då myskvällen var menat att bli lång (och det blev den ju) Kloka gäster som man har så togs gitarren med även hit vilket gjorde att man nästan fik lite rysningar i kroppen av positiva slag då man satt där flera timmar under solen på en bergshäll och bara njöt med några av de underbaraste människor jag känner just nu.

Att inleda för-sommaren på detta sätt med Nanna, Sofia och Sandra (som tyvärr inte kunde vara med hela tiden) blir svårslaget...


Typiskt sommar va?

Fias målning
Jag försäkrar, det är INTE tapeten som hon målat på :)

Högt upp
Högt upp i det blå med de två

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för en supermys helg, vännen min! :) Haha, vilket fin Picasso du har!! ;P

2009-05-05 @ 22:11:12
URL: http://zoofian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0