"Välkommen in i klubben"

Då var den "stora" helgen lagd till historieböckerna.. Och det blir inte nåt "matnyttigt" att läsa där kan jag lova :)

I förra inlägget skrev jag ju att jag mått lite "dåligt" och känt mig lite off så att säga. Trots att man fyllde år i torsdags (GRATTIS till mig själv!) kom aldrig den där lilla glädjekicken eller vad man ska kalla det för. Och preics som jag nämnt innan vet jag lite vad det beror på...

Hur som... I torsdags blev man alltså ett helt år äldre och dessutom yngre än vad jag nånsin kommer att bli. Mao, jag har nu fyllt 30 bast (25 i sinnet dock).
En dag som många säkert skulle göra nåt speciellt på eller nåt annat för att belöna/gratta sig själv..Men inte jag och inte det här året. Kan låta tråkigt men det har som sagt sin förklaring.
Och jag kan erkänna att jag tyckt att det känts aningen onormalt att inte känna nån glädje/inspiration över att fylla år, speciellt nu när man fyllt jämt...

För mig blev det en helt normal (arbets)dag på alla vis förutom att det pep sms/ringde lite oftare än vanligt *ler*. På kvällen bjöd jag dock två av mina kompisar på lite butiksköpt princesstårta.

Även om också lördagen innebar arbete innan en veckas schemalagd ledighet skulle träda i kraft fanns det utrymme för en danskryssning med Birka till Åland. En x-ning som innehöll "allt!:"

Bra väder, dans till hela fyra band på dubbelt så många timmar, god dryck (ej "hallonsaft"), härliga danser, underbara människor/vänner/hyttkompisar/dansfolk, goda räksmörgåsar (ingen x utan att äta en sån), "svajande" dansgolv och mycket mer. För att inte tala om alla härliga skratt man fått.

Summan av kardemumman blir att med tanke på mina förutsättnngar inför denna kryssning blev den bra mycket bättre än jag trodde:). Tack ALLA som bidrog till detta på ett eller annat sätt!

Kram / Tusse

Kommentarer
Postat av: Jenny J

Grattis i efterskott!!

Jag har verkligen tappat kollen på alla födelsedagar..

2009-09-09 @ 18:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0