Nej, nej, nej!

och åter nej...

Vet att det är vääääldigt länge sedan jag skev något här..Ja, flera månader och lite till säkert..


Och jag har INTE gett upp bloggandet..:För som jag skrev i ett inlägg i början av bloggkariären så har jag inga problem med att hitta saker att skriva om..
Men nu har det varit (och är) sommar så jag har helt enkelt inte prioriterat min blogg för fem öre :P.:Kan nog till och med erkänna att jag glömt bort att jag har en som behöver uppdateras lite oftare..:S


Och sen har ju faktiskt Facebook tagit över lite av "dela med sig av vad man gör" funktionen...Lika bra och konstatera att man blvit fast i Face-träsket...


Jaja, det var lite om det...Kommer ett mera vettigt inlägg så småningom, jag LOVAR :D..För ska jag rabbla upp saker som hänt och vad man gjort sen senaste inlägget kommer jag att få sjukskriva mig med motiveringen: "utslitna fingertoppar pga författarsysslor", haha...


Trevlig kväll! Bjuder på ett par härliga sommarbilder som plåster på såren :D

Tjingeling!/ M

En förbaskat god drink (och dyr)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0