Påskharen

Detta blir ett inlägg lite utöver det vanliga... Har ju som mål att försöka ha ett budskap med det jag skriver.
Kankse lyckas denna gång också...

Påsken närmar sig och med den en massa roligheter. Det är dans, träffa familjen/släkten, börja våryra lite ute, åka till landet osv..

För mig känns det som om allt detta kan kvitta (inte bokstavligt talat).. Men jag erkänner att det är lite för mycket hysteri överlag kring de flesta högtider. Varför måste allt speedas upp??

Själv kommer jag att jobba ända fram till sent på fredagkväll vilket på sätt och vis känns förbaskat skönt. Då behöver jag inte ha ågren för allt man "borde" ha gjort/göra i stället. Men visst, det vore kul och kanske hinna åka ut på nån dans, komma bort från stan lite.träffas och umgås med nån utan att det är ett "måste" just för att det är påsk. Eller det är kanske just därför man känner ett "måste", just för att det är påsk och det tillhör helgen??

Min stora förhoppning är dock att min käre vän och hans flickvän behöver en x-tra husse åt sina fyrbenta vänner i helgen..
Så är du en hare som läser detta -  gå och göm dig :)
jag är vackrast
mammas skyddshelgon Zimba (på tal om djur)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0