En himla massa (tunga) bilder

Har i några av mitt bloggskrivande tagit upp mitt jobb. Bl a i arkivet mars och inlägget "Flashback".
Som bekant för det flesta älskar jag livet en trappa upp på vägarna och mitt jobb.. Orsakerna är många och några av dessa går att läsa om i ovan tipsat inlägg.
Nedan följer nu helt enkelt bilder från lite av vad jag gjort/varit med om under mina ca åtta år på vägarna med tre olika typ körningar/arbetsgivare. Till detta tillkommer x-trakörning bussresor till bl a Spanien och Österike.

           
   
         
    
         

                    
  
             
    
            
    
            

    

             


Kommentarer
Postat av: Jenny J

Du har sannerligen hunnit med en hel del under dina år på vägarna... Kul!

2009-08-15 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0