Ärlighet varar längst! (25/7)

Skulle skirva en blogg om lite annat tänkte jag men måste börja med detta.

Att det finns sån respekt och ärlighet som en person visade för mig idag tror jag är sällsynt. Överlag tror jag att många, inkl mig själv, är lite för egotrippade. Även om man tänker och bryr sig om andra är det de där små sakerna som många gånger utmärker helheten till det bättre...

Fick ett samtal idag av en av mina närmsta vänner. Denne undrade kort och gott om det var okey att denne bodde ihop med en annan vän till mig under ett stort event.

Har inga känslor för vår gemensamme vän eller nåt annat som skulle få mig att motsäga mig detta. Men just det fina att min vän fråga om det var okey för mig gör att man utan tvekan hade givit MVG i "gott uppförande" om man varit lärare:)

Inte utan man känner sig lite stolt på nåt vis inombords :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0