Ett tecken

Ja, jag vet att det är sent och att man borde sova nu. Men det är precis det jag gjort mååånga timmar i många dagar tebaka.
Anledning är ganska "enkel". Jag har varit sjuk i form av nån depression och då slår det ut kroppen på mig totalt. Blir överdrivet trött, orkar inte med socialt umgänge, inte tekniska prylar och mycket. Hela grejen är mer komplicerad än så, men det går inte att föklrara (och det vill jag inte heller) i textform.

Men att jag nu sitter vid datorn, som jag inte haft i gång på nästan en hel vecka, ser jag som nåt mycket possitivt. Jag börjar le, få tillbaka lusten och energin till att vilja göra saker med mera. Nu gäller det bara att förvalta detta lilla "rus" som kommer så det inte blir ett bakslag lika snabbt.
Står i valet och kvalet om jag ska åka till Malung och dansbandsveckan där. Folket där, både de som bor/jobbar där och alla dansare är ju så otroligt trevliga och mysiga att bara det skulle få mig att må bättre. Samtidigt som jag vet att jag åxå borde stanna upp lite och njuta av de sista dagarana av den lediga veckan på hemmaplan, kanske eller?

Men det är svårt. Har ju varit i Malung 6-7 år i rad och om det inte blir hela veckan detta år är inte hela världen. Men att att inte åka dit alls??? Årets bästa vecka inom danschangern är det ju trots allt :)

Ska sova på saken om kroppen vill det nu.. Till sist! Tack ALLA som visat att ni bryr er under denna dip-vecka jag haft. Betyder så oerhört mycket även om jag vet att jag "kommer tillbaka" efter 6-7 dagar...

Nattis på er, från en lite gladare och uppåt "Tusse"

Kommentarer
Postat av: Sofia

Massa Anti-Depp-Kramar skickas från Sollentuna... ;)

2009-07-18 @ 00:59:39
URL: http://zoofian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0