En bulle i ugnen...

... men det är det inte många som vet än så lite hysh hysh tack!

Helgen, den sååå otroligt fina midsommarhelgen *skrivet med ironi* är nu avklarad liksom andra arbetsdagen för den här veckan efter en veckas schemalagd ledighet. Och visst hundan skiner solen när man nu hör börjat jobba...*suck*

Nåväl, midsommar var det ja. Blev nog en av de lugnaste sådana på alla plan. Personligen ser jag inte midsommar som nån party-party helg som många andra kanske gör. Måste det drickas en massa bara för det, och i många fall överdrivet mycket???
För egen del så var jag näst intill helt nykter denna helg. Blev en liten sväng till norra delen av stan där några, för mig nästan helt "främmande" människor hade ordnat med lite dans och enkel samkväm vid en mysig utomhusdansbana.
Och det var inte förrän jag kom hem på natten och satte mig vid datorn en stund som jag tog min första av tre öl på hela helgen :)

Söndagen ägnades åt jobb efter en natt med lite sömn, som vanligt. Och visst, det tar på krafterna att vara ute på dans en hel kväll/natt, se en Carolina Gynning fejka en graviditet live inne på Gröna Lund mm. Att man dessutom ägnade nästan hela lördags eftermiddagen åt att baka bullar då man fick ett litet "det-här-vore-kul-att-göra-idag ryck" när man vaknade. Ja, det är inte lätt att vara kille, när man ska hålla koll på bullarna i ugnen :)



Inga köbekakor här inte :). Men det fattas ju några bullar (!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0