Vem är det som styr?

Blir bara ett spontant inlägg nu. Kommer ett längre senare ikväll om helgen som gick.

Förstrår mig inte på hur kroppen funkar. Var på dans igår, trots att jag var "måttligt" trött sen tidigare i veckan. Men ville ändå ut en sväng och vara social med några goa vänner...

Kände redan innan gårdagskvällen ens börjat att jag kommer att vara skitslut idag varpå jag beställde telefonväckning av kollegan som kör natt. Att försova mig för jag varit ute på dans..Nja.. Kanske kan vara skäl nog för löneavdrag :S
Hur som.. Åkte hem lite tidigare då arbetsuppgifterna kräver att jag går upp ca 0330.

Blev dock max tre timmars sömn ialla fall inatt då ett lite "missförstånd" mellan mig och en nära vän var tvunget att redas ut innan John och Johanna Blund fick ta över.

Bortsett från att jag knappt minns första timmen i morse pga tröttheten har dagen bara flytit på över förväntan.
Jag kom iväg i tid till jobbet, t.o.m lite tidigare än vanligt. legat före i tidsschemat, sluppit de värsta köerna i trafiken, (lite pga föregående punkt), tvättat lastbilsekipaget, hunnit vila (sova) ca en halvtimme i den samma, varit på förvånansvärt bra humör och ändå i slutändan kunna skicka ett sms till samma kollega som ovan och tala om att nu är jag smart klar för dagen, nästan 45 minuter tidigare än dagarna innan.

Hur allt detta kommer sig är svårt att förstå. Jag har en egen teori men den behåller jag för mig själv.

Skulle velat vara på dans ikväll igen men då kan jag säga att morrondagen blir det motsatta jämfört med idag. Och så behöver ju kroppen och knoppen vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0