Medan jag väntar....

Då så..Detta är mitt första försök att lägga ut bilder medan jag väntar på att klura ut nåt att skriva om... (gjorde säkert fel för det tog tid)
Bilderna är från mitt nuvarande jobb. Håll till godo!

Lastbilen - chaffisens bästa vän!

25,25 meters ekipaget inbackad för lastning av livsmedel


Det gäller att förberda sig väl innan så att allt gods får plats. Ingen pall får bli över!


Släpet är ganska långt när man står längst bak och ska börja lasta


Bilen färdiglastad..Gäller att nyttja höjden väl för att få plats


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Tess

SV:

hehe, ja ibland är det faktiskt bra att man har nån som uppdaterar en, speciellt när det gäller saker som man inte har koll på. Så tack:)

Ha det så skoj ikväll, ses imorn!

2009-03-21 @ 11:23:22
URL: http://Tessgustavsson.blogspot.com
Postat av: sandra

Dom där bilderna ser ju bekanta ut:)

2009-03-21 @ 12:31:38
URL: http://www.sandraolofsson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Ser ut att rymma en del. Hur tungt kan ekipaget bli totalt (släp+bil) ?

Lastar man in så mycket man kan eller väger man

vartefter ? Måste man surra all last ?

Måste du alltid vara med och lasta ?

Många frågor ...

2009-03-23 @ 12:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0