Välkommen till min blogg!

Ja, precis som rubriken lyder - välkommen hit!

Troddde inte detta var möjligt, att JAG skulle skaffa en blogg. Har alttid varit lite motståndare till att folk vill redogöra för sina tankar och sitt liv på nätet. Och nu sitter jag här själv...

Och hur kommer sig detta då? Har vid några tidigare tillfällen skrvit blogg på en sajt som endast kunnats läsas av medlemmar och fått bra respons och feedback där.Sen ha man ju märkat att var och varannan människa har blogg; radioreportar, nära vänner, riksdagsfolk mfl..Varför inte jag åxå då :)

Så nu sitter man här med en blogg mot alla odds.:Får se vad det blir av detta..Gäller att vårda ordet väl och även sitt privatliv..För idioter finns det gott om, allra minst på nätet...

Trevlig helg och tack för titten!/ M

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, det blir inte alltid som man tror.. :) Men bloggen e ett bra sätt att skriva av sig lite, och det kan man ju göra utan att avslöja för mycket om sig själv :)

2009-03-14 @ 03:06:57
URL: http://zoofian.blogg.se/
Postat av: Patrik

Välkommen till bloggträsket !

hehe du kunde alltså inte hålla dig :-)



Jag har oxo en blogg sen 1 år tillbaka, men aldrig skrivit något i den...också en variant

2009-03-16 @ 11:14:32
Postat av: emcen

härligt att kunna läsa dina tankar :-)kommer följa dej framöver för du skriver så bra & klokt!

2009-04-13 @ 08:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0