Förändringar...

... av min blogg har äntilgen fått lite fart här :)..
Sitter nu med jämna mellanrum och ändrar looken lite här med hjälp av denna sida : http://www.designadinblogg.se/2008/july/bakgrundsbild-i-menyn.html

Tillhör inte skaran som är så värst smart när det gäller koder, stilmallar och allt vad det heter som man kan ändra.

Hur som; Du som läser min blogg, ha lite tålamod med att ändringar av olika slag sker med jämna mellanrum ett tag framöver...
Har dock inte så stora krav men det ska ju vara lite mer än en av de färdiga förslag som finns :)

Och du..Lämna gärna feedback på vad du ser :)

Thanks! / Martin

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hmm

Ja du kan iaf blogga.

Jag som jobbar som datanörd på heltid har ingen aning om hur det går till..men jag accepterar att man inte kan få eller lära sig allt i livet

2009-11-10 @ 18:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0