Om man kunde fått en puss idag

En schemalagd ledig vecka från jobbet kan ju innebära mycket.
För mig innebär denna vecka konsten "att bara vara".
Och när vädret är näst intill sommarlikt, vad passar inte bättre än en ca två timmars (effektiv tid, t/r) promenad till underbart vackra Hammarby Sjöstad. http://www.hammarbysjostad.se/
Dock tog jag bilen första biten då jag inte vill lägga onödig energi på att gå i "tråkig" miljö.

I morgon eftermiddag kommer min kära föräldrar på besök + en kompis.
Då ska bl a gå på musical med Brolle Jr i huvudrollen :)

!Trevlig helg!


egobild på en brygga i HS

HS -  inte för inte det heter det :)

hade jag haft kvninligt motionssällskap hade jag utan
tvekan testat denna ruta, vem den än varit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0